gellac

Ik had al een keer eerder gezegt dat ik een starterskit had aangeschaft om mijn nagels met gellac te lakken. Ik vind het echt ideaal. Eerlijk is eerlijk, bij mij blijft het niet zo lang zitten als bij de professional, maar twee weken doe ik er wel mee. Ik vind het echt heerlijk om altijd gelakte nagels te hebben .Dat vind ik er gewoon een stuk verzorgder eruit zien. Ik had pas drie nieuwe kleuren besteld en nu heb ik mijn nagels met de nieuwe donkerblauwe kleur gelakt. Past goed bij mijn ,,into blue” outfit! De kleuren op de carousel zijn degene die ik nu heb. De volgende keer ga ik ,,army green” proberen. Wel een stoere kleur.

6 thoughts on “gellac

    1. HI OliviA, ik heb €99 voor de set betaald.Het was een aanbieding, normaal is de set €150 .ik kreeg er vier kleuren gellac bij en ondertussen heb ik er nog drie bij gekocht. Het is echt super.en inderdaad, het droogt zo lekker snel ,je kunt daarna gewoon weer verder. En altijd mooi gelakte nagels!

Leave a Reply

