SHOPPEN

Vorige week heerlijk wezen shoppen met m’n vriendinnetje. Nou shoppen……eigenlijk hebben we heel lang gelunched, we zaten lekker in de zon en het was ook bloedheet die dag, en toen zijn we maar naar 1 winkel geweest en dat is natuurlijk de Steps. Gezellig bij mijn ex collega’s in Doetinchem. Het was ook weer supergezellig. En ze komen lekker met allerlei ideeen en kleding aanzetten en geven gewoon eerlijk advies. Iets waar je echt wat aan hebt en niet zo’n meiske dat automatisch zegt: oh dat staat je leuk, terwijl je de goede maat niet eens aan hebt! We zijn dan ook weer heerlijk geslaagd, iets wat ons bij de Steps altijd lukt! Tot de volgende keer meiden!De modemeisjes van de Steps in prachtige jurkjes, Lange rokken zijn altijd mooi in de zomer. Je kunt er alle kanten mee op. Wat netter, zoals dit mooie meisje draagt of met een hemdje en een denimgilet.Dit is mijn nieuwe setje, ik heb groene sandalen gezien bij de H&M dus die moeten er nog even bij besteld worden. Wat mijn vriendin heeft gekocht laat ik jullie van de week zien!

Leave a Reply

