GEWELDIGE SITE’S

Ik wilde jullie even mijn twee favoriete site’s van het moment laten zien. De eerste is het luxe zusje van H&M. Je waant je op deze site net op de catwalk. Net even wat andere cuts en prints en luxere materialen. Kijk zelf maar eens &Other Stories

 Deze staan op mijn verlanglijstje.

& Other Stories | Braided Shoulder Bag

& Other Stories | Hand Bracelet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De andere site is een schoenensite, ook altijd fijn! United Nude. Hier kijk ik helemaal mijn ogen uit. Wat een prachtige schoenen! Helaas is er maar 1 winkel in Nederland die de collectie verkoopt, Zalando verkoopt dit merk ook wel en nog wel wat winkels maar die hebben maar een heel klein assortiment en dan net de minst leuke.

 Deze vind ik helemaal geweldig.United Nude Yoko Slingback Black White Mix + Black Embossed Stingray Leather + NappaUnited Nude Frame Black + Gun Metal Vegetan Leather 

 

 

 

 

 

 

Veel plezier op de site’s!

4 thoughts on “GEWELDIGE SITE’S

Leave a Reply

