WISHLIST FALL15

Ik weet het, het is heel erg. We zitten nog maar net in augustus, nog een hele mooie zomermaand, en ik heb alweer diverse items gezien voor in het najaar waar ik helemaal weg van ben. En ik weet dat ik gewoon nog niks moet kopen, want tegen de tijd dat je het kunt gaan dragen zie je véél mooiere pieces. Maar de verleiding is zó groot, want stel je toch eens voor dat het straks alweer uitverkocht is….NOT! Want meestal is het ook nog eens zo dat de eerste collecties afgeprijsd worden tegen de tijd dat je het kunt gaan dragen. Dus even geduld hebben en me maar gewoon even verlekkeren op het internet. Maar wat vinden jullie van mijn wishlist?

  1. StepsTop met V-halslijn zigzag Licht Blauw
  2. StepsChique pencil skirt met stijlvolle belijning Paars
  3. StepsLichaamsvolgende jurk met licht uitlopende rok Zwart
  4. H&M
  5. H&M
  6. SachaKnielaarzen met hak - zwartKnielaarzen met hak - zwartKnielaarzen met hak - zwartKnielaarzen met hak - zwart

Oké, ik ben een erg grote fan van Steps, kan er ook niks aan doen. Die zwarte jurk vind ik erg vrouwelijk, het is een vrij simpele jurk maar daar hou ik van. De broek van de H&M is een joggers, en daar was ik niet kapot van maar deze is Navy Blue met een krijtstreep dat geeft dan ook wel wat netjes. De laarzen van de H&M zijn over de knie voor een wat 70s feel, voor de nonchalante look terwijl de laarzen van Sacha wat chiquer zijn. Ben benieuwd hoe lang ik het volhou om niks te kopen!

 

 

 

 

11 thoughts on “WISHLIST FALL15

Leave a Reply

