NAAR DE PEDICURE

Ik ga eigenlijk te weinig, maar ik vind het altijd heerlijk als ik weer naar de pedicure ben geweest. Ik kan het zelf ook wel maar ik heb er altijd zo’n hekel aan om aan m’n eigen voeten te frunnikken. Ik heb altijd gelakte nagels, ook in de winter. De pedicure waar ik naar toe ga doet aan nail art, dus ze maakt er altijd iets moois van. Ik heb op zich het liefst gewoon rode nagels maar als ik bij haar ben vind ik het toch ook wel leuk om er iets aparts van te maken. Nu heeft ze mijn nagels rood gelakt en dan met roze lak streepjes gezet en op de grote nagels twee steentjes. Zo kom ik augustus wel door!

 

4 thoughts on “NAAR DE PEDICURE

Leave a Reply

