CASTOR

Ik wil jullie toch ook even onze nieuwe huisgenoot voorstellen. Castor!IMG-20150808-WA0000Ik had jullie al geïnformeerd over Jantje. Teun, onze andere Maine-coon was er erg van onder de indruk want hij was vreselijk aanhalig, bij het vervelende af, en zat iedere keer voor de deur te wachten als wij weg waren geweest en dat deed hij eerder nooit. Ik zelf vond het ook enorm stil in huis en twee weken geleden belde mijn vriend vrijdags op dat hij eerder naar huis kwam en dat we voor een kitten gingen kijken. Ik was gelijk verliefd op dit beestje, het is net een klein duiveltje. Hij is gitzwart en ontzettend speels en mauwt heel erg hard als hij aandacht wil. We zijn er erg blij mee en Teun speelt heel lief met hem en wast hem, zo schattig. Bij deze cattery hebben we Castor gekocht. Mocht je in de verleiding komen……ze hadden nog een kitten over!

8 thoughts on “CASTOR

Leave a Reply

