MICHAEL KORS

Nou weten degene onder jullie die mij al een tijdje volgen dat ik aardig merkentrouw ben. Mijn kleding koop ik hoofdzakelijk bij de Steps, mijn schoenen bij Sacha en mijn favoriete ontwerper is Michael Kors. Ik had al een keer een post met mooie artikelen van hem geschreven hier en nu wil ik jullie mijn cadeau laten zien die ik van mijn vriend voor mijn verjaardag heb gekregen. Ik ben er ontzettend blij mee! Het valt nog niet mee trouwens om in een winkel sieraden te kopen van Michael Kors. Bijna alles gaat online, maar dat vind ik bij dit soort dingen toch niet zo leuk. Je wilt toch verschillende proberen en voelen en zien. Deze winkel in Nijmegen verkoopt gelukkig genoeg aan keus. Watch

 

2 thoughts on “MICHAEL KORS

Leave a Reply

