OLIVE

De musthave kleur voor dit najaar is olijfgroen. Een kleur die een beetje tussen bruin en groen zit. Ik vind het een hele mooie stoere kleur die goed te combineren is met zowel felle kleuren als pastels. Het is ook echt zo’n najaarskleur. Als de bladeren aan de bomen verkleuren en de verwarming gaat weer aan, daar hoort deze kleur bij. Op deze site vind je wat mooie items en Styletoday heeft er ook een pagina over geschreven. Ik vind olijfgroen erg mooi combineren met denim. Wat ik ook leuk vind is om kleding een keer anders te dragen dan dat ze bedoeld zijn. Dus hier draag ik mijn denimjurk als lange blouse. Wat vinden jullie van olijfgroen? En hebben jullie al najaars items aangeschaft?

17 thoughts on “OLIVE

Leave a Reply

