MAKEUP KADOOTJES

Wat ik altijd heerlijk vind om te krijgen als je jarig bent zijn Douglas bonnen. Daar koop ik dan een luxe artikel voor, dus geen crème die ik normaal al zou kopen. Ik had van mijn zusje een bon gekregen en wist al gelijk waaraan ik ‘m zou besteden. Ik had hier al geschreven over paarse oogmake-up, en nu wilde ik een palet van Clinique kopen. Ik heb een hele gevoelige huid en gebruik de gezichtsverzorging van dat merk zoals jullie hier hebben kunnen lezen, en als ik een ander merk oogschaduw op heb gaan mijn ogen meestal tranen. Nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik dat bij Rimmel en L’oréal nog wel vind meevallen. Paars is de kleur voor oogmake-up dit najaar, ook mooi meegenomen. Ik heb een mooie kleuren combinatie uitgekozen en ben er  heel blij mee. Ik had afgelopen zomer, bij de paarse oogmake-up, roze lipstick maar dat vond ik dan wel een echte zomerkleur dus ik heb op advies er ook een hele mooie lipstick bijgekocht. Ik had nog nooit make-up van Bobby Brown gekocht, maar deze lipstick is heel erg fijn. Blijft in ieder geval zo’n vier uur zitten, ligt eraan of je eet en drinkt, droogt niet uit en wat ik het belangrijkst vind is dat hij vervaagt en niet opdroogt waarvan je altijd van die half opgemaakte lippen krijgt. Ik vind het een aanrader!

10 thoughts on “MAKEUP KADOOTJES

  1. Fijne palletjes van Clinique he .. ik heb een bruin/naturel pallet met 8 kleuren van Clinique, ben er zo blij mee. Voor gewoon overdag of wat heftiger, het kan allebei.

    Die lipstick ga ik onthouden om eens van dichtbij te bekijken 🙂

Leave a Reply

