THE 70′ s

De zeventiger jaren zijn dit najaar weer helemaal ,,hot”. Veel suède, hoge laarzen, minirokjes, flaredjeans, en de kleuren bruin, groen en oranje. Mijn eigen stijl is vrij basic. Ik hou van simpele en strakke belijning, geen prints en vooral dus zwart. Maar dat wil niet zeggen dat ik dan ook niks anders draag. Ik vind het soms ook wel leuk om eens wat totaal anders te dragen dan dat ik gewend ben, of wat anderen van mij gewend zijn. Zo hou ik best van de items met een jaren 70 feel, maar dan meer voor een paar keer en dan is het weer klaar. Dat soort items hoeft dan kwalitatief ook niet heel goed te zijn en de prijs mag ook niet te hoog zijn. Beetje zonde als je iets maar een paar keer aan gaat doen. Ik heb weer een heel leuk jurkje gevonden met een jaren 70 gevoel. Behoorlijke print, ik word er nog net niet heel erg onrustig van, en kleurrijk. De laarzen eronder die ik op mijn wishlist had staan, een corsage als armband en dat is dan totaal iets anders als waarin ik normaal voor de dag kom. Ik draag het jurkje hier met een bruine maillot, want die mogen dit seizoen ook weer, maar met een skinny jeans lijkt het me ook heel leuk. Hebben jullie ook al een jaren 70 item aangeschaft?

17 thoughts on “THE 70′ s

Leave a Reply

