VOEDINGSUPPLEMENT

Ik wil even een product met jullie delen. Ik gebruik altijd een multi vitamine of een voedingsupplement ter aan vulling. Niet dat ik denk dat het nodig is want ik eet aardig gezond, maar ik heb zoiets van baat het niet dan schaadt het niet.Een tijdje geleden zag ik bij de Hema deze staan en ik dacht laat ik die maar eens meenemen.

 

Ik heb het nu een maand gebruikt en dit is wat ik ervan vind. Op de verpakking staat dat het de huid van binnenuit voedt, nou is het zo dat ik de afgelopen weken erg verslaafd ben geraakt aan gevulde bonbons. Ik at ze eerder bijna nooit omdat ik maar één bonbon hoefde te eten en ik zat al onder de bulten. Maar een paar weken geleden zwichtte ik toch weer voor een mooi doosje chocolaatjes en er gebeurde eigenlijk niks. Ondertussen heb ik al meerder doosjes op en ik krijg er geen bulten meer van. Mijn huid lijkt ook rustiger en niet zo rood, ik heb een hele gevoelige huid en vaak ook vlekkerig rood, en het is nu egaler. Mijn huid is er dus van verbeterd. Dan mijn haren, ook daarin merk ik verschil. Ik heb het gevoel dat het harder groeit en dat het wat minder droog is aangezien ik minder van mijn product gebruik. Mijn nagels vind ik wat moeilijker aangezien ik gellac gebruik en de laatste keer dat ik mijn nagels lakte al zoiets had van, als deze lak eraf is dan even m’n nagels met rust laten. Mijn nagels zijn dus niet harder geworden maar hierbij heb ik ook het idee dat ze harder groeien. Al met al kan ik wel zeggen dat ik dit dus een heel fijn product vind. En dat is wel zo prettig want dan kan ik rustig met deze verder gaan!IMG_20150926_135635 (359x640)

 

One thought on “VOEDINGSUPPLEMENT

Leave a Reply

