TOTAL DENIM

Soms heb ik van die kledingstukken die ik erg graag draag en het jaar erop zijn ze dan ineens een hot item. Ten eerste voel ik me dan wel een beetje gevleid want dan denk ik, joh dat droeg ik vorig jaar al. Ten tweede vind ik het dan meestal niet meer leuk. Nou moet ik wel zeggen dat ik echt niet zo’n bijzondere smaak of stijl heb, vrij saai zelfs denk ik. Maar ik draag wat ik denk dat goed bij mij past en wat ik mooi vind. Maar soms heb ik dan dus ook dat iets al een tijd in is en dan vind ik het in eerste instantie niet mooi, en tegen de tijd dat het pasee is begin ik het leuk te vinden. Zo ook met het volgende setje.

Denim op denim! Van het voorjaar vond ik het niks, ik heb ieder seizoen wel een denimblouse , zeker niet met een broek. Maar deze blouse vind ik echt heel mooi en hij is stretchy dus dat zit ook heerlijk. En toen ik voor het eerst deze combinatie aanhad vond ik het gelijk superleuk. Stoer en vrouwelijk, dat is mijn stijl!

Ook ben ik heel erg blij met deze jas, suède look. Past ook weer heel goed bij deze outfit!

12 thoughts on “TOTAL DENIM

Leave a Reply

