FAUX LEATHER

Toen ik een paar weken geleden ging shoppen , heb ik een setje gekocht waar ik helemaal gek op ben. Soms heb je dat, dan zie je iets en dan weet je dat je dat heel vaak zult gaan dragen. Ik ben dol op faux leather pencilskirts en op zwart dus dit is een mooie keuze. Naast faux leather zie je dit najaar ook heel veel items in suède look. Ook heel mooi materiaal, en vaak in van die warme herfstkleuren. Bij de Steps zag ik alweer heel veel artikelen in suède look. Mijn favoriet is een groene jurk, die zal ik volgende week wel even laten zien want dan stel ik weer even een nieuwe wishlist op. Maar even terug naar dit setje.

 

Ik had de broek al op de site gezien en in de winkel dacht ik dat ie misschien te laag zou zijn, dan loop ik de hele tijd te hijsen, zo irritant. Maar ik trok hem aan en het zat gelijk goed! Zo fijn. En ik wilde er in ieder geval iets langs op. De blouse die ik erbij heb gekocht is wat langer aan de achterkant, dat zie je nu al een paar seizoenen, ik vind dat wel mooi. Ik zat te twijfelen tussen een zwarte of een donkergroene blouse, maar ik krijg altijd zo’n kerstgevoel van zwart en groen. Het colbert had ik al. Nu kan het nog met peeptoe’s eronder!

16 thoughts on “FAUX LEATHER

Leave a Reply

