MIJN WEEK

Ik heb de afgelopen week jullie post wel gelezen maar niet gereageerd, want wij waren een paar dagen naar Engeland en daar waar we sliepen hadden we geen geweldige wifi. Maar mijn week was héérlijk. We gaan altijd in ieder geval één keer per jaar, maar vorig jaar en dit jaar zijn we twee keer geweeest. Normaal gaan we in het voorjaar en eind augustus maar nu zijn we dus later gegaan vanwege Castor. Die wilden we niet zo snel al alleen laten. Ik ben helemaal gek van Engeland, ik zou er zo willen wonen. En dan met name het zuiden. We hebben overnacht in een B&B in Rye waar we al vaker zijn geweest. Dat is dan in Engeland zelf niet zover rijden,want het is al vier uur rijden naar Calais voor de oversteek. En dat is zo’n heerlijk adres. Met allemaal dieren erbij, en zulke relaxte mensen. We zijn een dag naar Brighton geweest, dé badplaats van Engeland. Allemaal hippe mensen die er uitzien zoals ze eruit willen zien, en overal hoor je muziek en iedereen stroomt naar het strand tijdens luchtijd. Zo gezellig!  We hadden ook echt geweldig weer, blauwe hemel, de zon volop en bijna geen wind.Vrijdags zijn we naar Hastings geweest en hebben we de halve dag op het strand gelegen. In Engeland! In oktober! Lekker uit eten geweest en nog geshopt, maar op een suède riem na niks gekocht. En zaterdagnacht weer thuis. Lekker de katten weer knuffelen.

22 thoughts on “MIJN WEEK

Leave a Reply

