FULL CIRKLE SKIRT

Ik had jullie hier al laten weten dat ik nog op zoek wilde naar een checked skirt. Ik wilde er eigenlijk één met meer kleur als degene die ik nu gekocht heb, maar dit model vond ik erg leuk. Maar dat is niet de rok die ik jullie nu wilde laten zien. Toen ik namelijk op zoek ging kwam ik bij boohoo.com uit voor de checked skirt maar ……ik zag natuurlijk ook weer een andere héle mooie rok. Totaal anders als wat ik normaal draag, pencilskirts en geen prints. Ik had eigenlijk ook te snel besteld want ik zag achteraf dat je €13 retourkosten moest betalen. En de engelse maten vallen vaak klein uit dus ik was al bang dat ze veels te klein zouden zijn. Ik ging er ook al vanuit dat het niks zou zijn, ik had nog nooit op deze site besteld. Ik kreeg het pakje al na een paar dagen binnen en ik was blij verrast. De checked skirt was wel iets dunner dan dat ik gehoopt had maar wel heel mooi, maar deze rok was boven verwachting. Hij is gemaakt van 98% polyester, wat betekent dat je niet in de buurt van een open haard moet gaan staan, haha. Dat is wat ze ook wel scuba noemen. Ik heb ook een jurk van dit materiaal en dat zit zó ontzettend lekker. De kleuren waren ook zoals ik had gehoopt. Ik denk dat ik deze rok vaak zal dragen!

Ik heb ook nog even een vraagje aan degene die mij volgen via Instagram. Ik kwam erachter dat ik een verkeerd account had aangemaakt en zag dus ook niks van jullie foto’s. Sorry, zouden jullie mij opnieuw willen volgen? I posted a wrong account on my blog of Instagram en never saw any of your foto’s. Will you please follow me again?

24 thoughts on “FULL CIRKLE SKIRT

Leave a Reply

