YELLOW OCHRE

In de zomer zal je mij nooit met iets geels zien lopen. Geel en oranje, twee kleuren die ik echt niet mooi vind. Okergeel vind ik wel mooi, echt zo’n herfstkleur, maar droeg ik nooit omdat het mij niet staat. Maar ik ben een ,,sucker” voor pencilskirts! Dus toen ik deze zag was ik toch wel snel verkocht. Het scheelt ook dat het een onderstuk is, in mijn gezicht kan ik deze kleur niet hebben. Ik moet wel zeggen dat hij er op de foto geler uitziet, in ‘t echt is ie donkerder. Deze rok zit ook zo zalig, elastiek van boven en flink stretchy dus het sluit heerlijk aan. Eigenlijk wilde ik er een bruine top op maar die kon ik niet vinden en dit denim blousje vind ik zelf altijd leuk staan op kokerrokken. De OTK laarzen eronder, cognackleurige details en we are ready to go!

SKIRT: here BLOUSE: springcollection OTK: here

 

 

9 thoughts on “YELLOW OCHRE

  1. Jeannette

    You look amazing wearing those wonderful OTK boots and I really love the skirt together with the chambray shirt and of course the boots! Very chic and super elegant. You look very beautiful! Have a blessed week and thanks so much for visiting my blog:-) XOXO, Jeannette

    http://www.msjeannieandhercloset.com

Leave a Reply

