WISHLIST

De partycollections komen al aardig de winkels binnen. Ik hou ervan, ik ben dol op de feestdagen en wat kan deze dagen nou nog meer bijzonder maken dan een geweldige outfit. Ik heb er nog niet echt naar gekeken moet ik zeggen maar goed daar is nog wel even tijd voor. Wat me wel opviel in modeland is dat een grijze of een off-white outfit erg trendy zijn. Nou heb ik van het weekend een off-white broek gepast en ik moet je zeggen, wit aan je benen in de winter ……niet mijn ding. Maar grijs wel! En ik heb weer een geweldige( al zeg ik het zelf) outfit samengesteld. De broek vind ik super want ik ben nog steeds dol op chino’s. De blouse vind ik mooi omdat ik ervan hou als items net even wat anders hebben, de cape mag dit seizoen natuurlijk niet ontbreken in je kast en om het geheel toch een kleurtje gegeven, de laarsjes en een geweldige broche. Ik vind het een superoutfit!

The partycollections are dripping in the stores! I love it. What else can make Christmas even better than wearing a festive outfit. I must say, i havn’t been looking yet, but there is enough time. What i did see in fashionland are grey and off-white outfits. Well, i tried a pair of white trousers, but white in the winter on my legs…..not my cup of tea. But i did see some beautiful grey items. The trousers i love very much because i am still a chino fan. I like the blouse because its different and the cape can’t lack out your closset this season. To give the outfit a bit of  colour, these boots and a brooche. I love this outfit!

Lange spijkerblouse

Broche Vintage Cameo [R050]

Manfield - roze enkellaarsjes

CHINO: Esprit

BLOUSE: Anna van Toor

BROOCHE: myjewels.nl

BOOTIES: Manfield

PONCHO:Pieces

 

28 thoughts on “WISHLIST

Leave a Reply

