FASHIONSHOW

Ik was dus vorige week uitgenodigd  in de winkel van een ex-collega om een modeshow en shoppingevening bij te wonen. Alhoewel ik al drie jaar niet meer werk, zie ik deze collega zo’n twee keer per jaar waarbij we dan lekker eten en drinken en gezellig bijkletsen. Ik koop ook nog steeds het meest van mijn kleding bij deze winkel, helaas nu zonder korting. Ik ging samen met Cien, natuurlijk gingen we eerst ergens eten want de avond begon om 19.00 maar het is een uur rijden naar Winterswijk. Het was weer heerlijk om Marie-Louise en haar collega’s te zien en ik heb erg genoten van de avond. Het was ook super verzorgd met hapjes en drankjes. Hier is een impressie van de show, de foto’s zijn niet al te geweldig, ik stond er niet zo goed voor, maar je kunt hier de hele collectie beter bekijken.

So last week i was invited by my ex-college to attend a fashionshow and shoppingevening at her store. Although i don’t work for three years now, we see each other twice a year were we eat and drink and catch up. I still buy my clothes by this store, unfortunately without discount now. I went with Cien, ofcourse we first went to eat somewhere because the night started at 19.00 and it’s a hour drive. It was so nice to see marie Louise and her college’s again, i really enjoyed the evening. And it was well taken care of with snacks and drinks. Here is an impression of the show, the quality of the pictures is not that good because i stood at the wrong angle, but here you can see the hole collection.

This slideshow requires JavaScript.

Dit was toen de show over was en iedereen naar de pashokjes rende. Gekkenhuis!

This was after the show when you could fit your clothes. Madhouse!IMG_20151127_153942 (449x800)

De enorme rij voor de kassa!

The huge line in front of the cash deck!IMG_20151127_153916 (449x800)

En een goodiebag!

And a goodiebag!IMG_20151127_085158 (449x800)Thank you team Winterswijk!

 

15 thoughts on “FASHIONSHOW

Leave a Reply

