SUEDE LOOK

suede look jurkjeOmdat ik toch wel veel opmerkingen kreeg van mijn nederlandstalige lezers, ze vonden het tweetalige fijner, schrijf ik op mijn blog gewoon weer tweetalig. Je probeert wat hè. Een paar weken geleden was ik naar een modeshow geweest en ik zou jullie nog laten zien wat ik toen gekocht heb. Dit is één van de jurken. De suède look outfit. Net als leer zie je dit seizoen ook heel veel suède of een suède look. Ik had deze jurk nog helemaal niet ontdekt online toen ik bij de modeshow was. Mijn vriendin had de camelkleurige versie in haar handen en toen ik ‘m zag dacht ik; wat een stoere jurk, en daar hou ik van hè. Maar die kleur was te flets voor mij en toen bleek er ook nog een donkergroene variant van te zijn. Toen ik in de rij stond( die ellenlange) heb ik er het jasje nog bij gepakt. Ik draag het hier met cognackleurige laarzen maar met een dun zwart riempje en zwarte laarzen is het ook erg mooi. De enige accessoire zijn de oorbellen. Ik heb nog een paar mooie gezien trouwens, deze en deze. Ach, van oorbellen kan je nooit genoeg hebben toch?……en van schoenen……tassen…..

I’ve decided to write bilingual again because my Dutch readers like that better. A few weeks ago I went to a fashionshow and I had promised you to show what I bought then. Here is one of the dresses, the suède look one. I had not seen this dress yet online, but my girlfriend had it in her hands in a camelcolour version and I thought, well that’s  a sturdy dress! Just my style. But the colour wasn’t right for me, too faint. But then I saw the darkgreen version, that’s the colour for me. While I was standing in line for the cash desk, I saw the jacket and took it with it. A perfect combination. I am wearing the dress here with cognac boots, but with a small black belt and black boots it is also a great look. The only accesory are the earrings. I’ve seen a few beautiful here and here. Ah well, a girl never can have enough earrings…..or shoes….or bags….

 

19 thoughts on “SUEDE LOOK

  1. Looking good! Knap dat je ook in het Nederlands schrijft. Ik heb een hele tijd in twee talen geschreven maar op een gegeven moment werd het gewoon echt TE veel en was het nog amper haalbaar.

  2. Leuk weer Nederlands erbij :-). En wat een vrolijke foto’s weer van je prachtige look. Volgens mij hebben jullie altijd veel lol samen bij het maken van de foto’s !

    1. Ha ha, ja ik moet altijd lachen omdat Gerben zo’n neplach opzet als ik te boos kijk. Fijn dat je het leuk vind dat ik ook weer in Nederlands schrijf! 🙂 Fijne avond.

  3. Ik vind het een hele mooie set. Het staat je beeldig, en je persoonlijkheid komt ook mooi naar buiten met deze nieuw outfit vind ik. Tweetalig? Gewoon doen als je er energie voor hebt. 😉 De laarzen zijn ook mooi trouwens.

Leave a Reply

