MY WEEK my style

Ik heb de afgelopen week dus helemaal geen foto’s gemaakt voor my week. Behalve dan één van een al half leeg gegeten schaal met hapjes op een verjaardag! Niet echt interessant. Maar ik ben eigenlijk zo druk geweest dat ik er gewoon niet aan gedacht heb, en als ik er dan wel aan denk dan durf ik geen foto te maken. Bijvoorbeeld van iemand in een mooie outfit ofzo. Dus ik ga jullie wel vertellen wat ik allemaal gedaan heb en dan show ik jullie mijn favoriete outfits van afgelopen jaar. Maandag, sporten, poetsen en met Teun naar de dierenarts want er was een hoektand afgebroken. Dinsdag naar een uitvaart van een mederevalidant met wie ik in 2013 drie maanden heb gerevalideert, was een verdrietige maar mooie persoonlijke uitvaart. Woensdag moest Teun onder narcose om de tand te verwijderen, duurde drie uur! en ondertussen zit je de hele tijd in de zenuwen maar uiteindelijk is alles goed gekomen, s’avonds vergadering Wmo-raad. Donderdag sporten, vriendin op visite en s’avonds vergadering werkgroep. Vrijdag mijn nichtje op visite, poetsen en aan de blog werken. Zaterdag nieuwjaars borrel bij mijn vader en zijn vrouw en haar zonen met vrouwen, en mijn zus en haar vriend. Supergezellig en lekker stampotten gegeten. Zondag verjaardag van mijn zwager, ook alweer supergezellig en heerlijk erwtensoep met broodjes met van alles erbij en op gegeten. Ik heb genoten van mijn week. Als ik teveel binnen zit word de schroom om naar buiten te gaan (vanwege mijn zuurstofslangetje) zo groot, dus dit was een goeie week. Deze week zal ik er echt aan gaan denken om foto’s te maken!

I did not make any pictures last week for my week. Well, besides an already half-eaten bowl of snacks on a birthday, but I don’t think thats very interesting for you guys. But I have been so busy that it didn’t cross my mind, and when it did I didn’t dare. For example of someone in a great womenslook. So, I am going to tell you about my week and then show you some pictures of my favorite outfits of last year. On Monday afther sporting and cleaning I went to the veterinarian with Teun because his tooth broke of. Tuesday I had a funeral of someone with whom I sat in a rehabilitation centre for three months in 2013. It was sad, but also personal and beautiful. Wednesday Teun had to be anesthetized for the tooth removal. It took three ours and all the time I was nervous. But in the end it went well. In the evening I had a meeting of the Wmo council. Thursday afther sporting, my girlfriend came to visit and in the evening again a meeting. On Friday my niece came to visit and I cleaned and washed and ironed. Saturday we had an New Year’s drink at my fathers house with his wife and her sons and their wives and my sister and her boyfriend. It was very cosy and we had an stews buffet. Sunday we had a birthday of my brother in law and that was also very cosy, and we had dinner there. I really enjoyed my week. When I stay inside our house to much, it gets harder to go out for me, because of my tube, so this was a good week. I will remember myself to take pictures this week!

16 thoughts on “MY WEEK my style

Leave a Reply

