TRENDY LACE! fashion linkup

IMG_20160124_163224 (575x1024)

De modemusthave van nu is kant! Rokjes, tops, jurken, verwerkt in schoenen, je kunt er niet omheeen. Als jij al een mooie outfit met kant hebt, show ‘m door mee te doen aan de fashion linkup party onderaan deze post! Ik had deze rok al, maar ik heb hier ook hele mooie, en leuk geprijsde gezien. Normaal zou ik deze rok veel simpeler stylen, maar ik vind deze top er super op staan. Ik kan deze print alleen maar hebben als ik er iets zwarts overheen draag. Zoals jullie vaker zien bij mij, draag ik er enkellaarsjes onder( ik ben er gek op), maar deze hebben een leuke twist. Goudkleurige accesoires waarbij de kleur terugkomt in de clutch en de laarsjes.

For my ootd I’m wearing lace. It’s very fashionable at the moment. You see it in skirts, dresses, shoes, you cannot avoid it. If you already have got a gorgious outfit with lace, then show it on the fashion linkup party under this post. I already had this one, but I’ve seen great ones here and for a very nice price. Normally I would style this skirt much simpler, but I  love this shirt. But I have to wear something black over it otherwise this print makes me too old. As you often see me wear ankle boots, I love them, but these ones have a fun twist. Golden accessories where the colour comes back into the boots and clutch.

Heb jij je outfit foto al gepost? Je hebt nog zes dagen de tijd om je mooiste outfit te showen!

Have you posted your most stylish picture yet? You’ve got six days left to show your womenslook!

 

 

 

 

 

 

 

31 thoughts on “TRENDY LACE! fashion linkup

  1. Het staat je erg leuk! Net wou ik op je laatste post reageren, maar dat lukte helaas niet. Waarschijnlijk ligt het aan mij, maar ik vond dat je ook leuk staan! Hopelijk verzend het nu wel

Leave a Reply

