MY WEEK fashion linkup

Wat een rotweer is het hier zeg! Alleen maar regen. Zó saai. Iedereen loopt ook te hoesten en te niezen, dus de afgelopen week heb ik veel thuis gezeten om dat een beetje te ontlopen. Maandag moest ik naar de longarts en kreeg ik de uitslag van het bloedprikken. Dat was acceptabel, mijn zuurstof hoefde in ieder geval niet omhoog en daar was ik erg blij mee. s’Avonds aten we spruitjes, van die kleintjes, erg lekker maar zo’n rot karwei om schoon te maken. Volgende keer eten we dat wel op zondag……als Gerben kookt! Ik ben kleding aan het verkopen via Marktplaats en er ging weer een pakje de deur uit.

What a lousy weather here. Just rain, so boring. Everybody is coughing and sneezing, so I stayed at home a lot last week to avoid that a little bit. On Monday I had to go to my pulmonologist for the results of the bloodtest and the oxygen did not have to increase. The values were acceptable. I was very happy. In the evening we ate sprouts, the little ones, I like them but I hate it to clean them. Next time we will eat them when its Gerbens turn to cook diner. I ‘m selling clothes on a site and there goes another parcel out the door!

Ik vind de vrijdagavond altijd zo heerlijk! Overdag is mijn ,,poetsdag” en strijken en wassen enz. Als Gerben s’avonds klaar is met werken doet hij de weekend boodschappen en meestal eten we dan patat met snacks, heerlijk op de bank, iets makkelijks aan en daarna lekker genieten van het begin van het weekend! Zaterdag gezellig thee gedronken met een vriendin.

I love Friday evenings! Daytime is my ,,cleaningday,, and ironing and do the laundry and so on, and as Gerben comes home he does the weekend shopping and then we eat fries with snacks and enjoy the beginning of the weekend! On Saturday I drank tea with a girlfriend.

Afgelopen weekend ging ik bij mijn vriendin outfit foto’s maken van haar voor de post van a.s. woensdag. Haha, we hebben wel gelachen, de hele woonkamer lag vol kleding. Ze moest de strijkbout er ook nog bij pakken om wat bij te strijken voor de foto. Omdat ze zowat in haar onderbroek stond, wilde ze niet dat ik een foto nam maar ik heb het beschaafd gehouden….zij niet! Zaterdagavond een heerlijke rustige avond thuis en natuurlijk Wie is de mol? kijken. Zondag middag hadden we visite en toen heeft de visite gelijk even naar mijn laptop gekeken en nu is ie weer snel! Yeah! Na de visite snel even een kopje soep en op naar een verjaardag. Gezellig weekend gehad!

Last weekend I went to my girlfriend to take outfit pictures of her for Wednesdays post. We laughed so much, she had her hole livingroom filled with clothes. She had to get the iron to straighten up some items. Because she was just in her knickers she did not want me to take a picture, but I kept it civilized……she didn’t! On Saturdayevening we had a quite evening at home watching Who is the mole? On Sunday friends stopped by for drinks and he checked out my laptop and now its fast again.Yeah! After they went we had a quick bowl of soup and then of to a birthdayparty of a friend. It was a pleasant weekend.

Nog twee dagen en dan stopt de fashion linkup party. Ik ben van plan om dit één keer per maand te houden. Kijk maar eens wie er nou op staan en doe gezellig mee de volgende keer!

Still two days to go and then its the end of the fashion linkup party. I intend to do this once a month. Check out who is on it now and join next time!

 

 

16 thoughts on “MY WEEK fashion linkup

Leave a Reply

