MY WEEK & NANCY’S FASHION LINKUP PARTY

Ik heb mezelf naar de tafel gesleept, de laptop gepakt die wel 20kg. lijkt te wegen, en nu zit ik hoestend en snotterend zielig te wezen! Shit, ik word grieperig! Ik kan dat niet uit staan, moet ik weer rustig aan gaan doen en hopen dat we geen antibiotica nodig hebben. Bwêh!…….Zó, genoeg geklaagd. En hoe was jullie week? Lol. Ik heb in ieder geval veel gesport deze week, dus ik had iedere dag ook wel spierpijn, pfff, bij mij kan ook nooit iets rustig. Maar wel lekker op de fiets naar het sporten want de zon scheen heerlijk van de week. Teun heeft er ook van genoten.

I dragged myself to the table, grapped the laptop that seemed to weight 20 kg. and now I’m coughing and stammering and being pathetic. Shit, I’m getting the flue. I can’t stand that. Then I have to take things slow and hope that I don’t need antibiotics. Bwêh!…..Well thats enough complaining! How was your week! Lol. I exercised five times this week so I had muscle pain every day. I can never do anything just quietly. But I went on the bike because the sun was shining lovely past week. Teun also enjoyed the sun.

Ik ging naar Douglas om een nieuw oogpotlood van Clinique te kopen, die van mij was op, en nou is de kleur uit het assortiment! Echt balen, het was dé perfecte kleur. Toen heb ik bij de Hema even een groene gekocht en dan hoop ik maar dat Clinique snel met een andere kleur groen komt. Kon bij de Hema deze lipbalm niet weerstaan, ik ben dol op matte kleuren op mijn lippen. Ik moet ook hoognodig mij koffertje met make-up uitmesten! Castor is al vast begonnen.

I went to Douglas to buy an eyeliner by Clinique because mine was empty and that colour was no longer in their collection! Really sucks, it was the perfect color for me! So then I bought one at the Hema and hope that Clinique comes with another green. I could not resist this matte lipbalm. I also have to sort out my make-up case, Castor already started.

Ook nog even snel bij Steps mijn jurk teruggebracht, ik zag alweer wat moois maar ik heb me ingehouden.(ook alleen maar omdat ik de dag ervoor iets bij Zara had besteld). Vrijdagavond! Lekker op de bank met een drankje!

Quickly brought back my dress at Steps, I saw beautiful new items but I restrained myself( only because I ordered the day before at Zara’s). Fridaynight! On the couch with drinks!

 

Ik heb van de week ook allemaal foto’s gemaakt van kleding die ik ga verkopen op marktplaats, zoveel wat nauwelijks gedragen is en zo krijg je er ook nog een beetje voor terug. Zaterdag zijn we lekker met vrienden uit eten geweest.

I’ve been taking pictures of clothes I sell, they are hardly ever worn and this way you get a little bit back for it. Saturdaynight we went out for diner with friends.

En dan is het nu tijd voor Nancy’s Fashion Linkup Party!

Hier zijn een paar regels:

  1. Volg je gastvrouw op FacebookInstagram of Twitter.
  2. Link up je foto onderaan deze post.
  3. Bezoek ook ander fashionista’s in de linkup party.
  4. Deel een link naar fashion and food and other stuff in jou post of noem mijn blog in jou social media.

And now it’s time for The Fashion Link up party!

Here are some rules.

  1. Follow your host on , Instagram, Facebook or Twitter.
  2. Link up your blog below.
  3. Share the love by visiting other blogs in the linkup party.
  4. Share a link to fashion and food and other stuff on your post or give a little shout out on social media.

 

 

 

 

20 thoughts on “MY WEEK & NANCY’S FASHION LINKUP PARTY

    1. Dankjewel! Ik vind degen die op de foto staat(als je het gewoon even uit wilt proberen, want deze is ook niet duur) wel fijn. Deze droogt de lippen ook niet uit en ik vind de Langhoudende van Rimmel ook altijd erg fijn. Die zijn wel iets minder mat.

Leave a Reply

