MY WEEK

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben de kou zo beu. Ik heb het ook de hele dagen koud, heb er echt genoeg van. Deze week kreeg ik een bestelling binnen, heerlijk altijd om zo’n pakketje uit te pakken. Volgende week laat ik jullie zien wat er in zat! Monique en ik hadden woensdagavond vergadering dus ze at mee, ik maakte macaroni en vond dit wel een hele mooie paprika!

I do not know about you but I am so tired of the cold. I am also the entire day cold, really had enough of it. This week I received an order, I always love unpacking it. Next week I will show you what I bought. Monique and I had an meeting on Wednesday night and she joined us for diner, I made pasta and loved this pepper.

 

Donderdag middag heb ik even lekker tijd gemaakt om op de bank te kruipen en te lezen met een kop warme chocomelk. Heerlijk, Teun lag er ook bij te genieten. Die geneert zich niet zo snel.

On Thursday I made some time crawl on the couch with something to read and a cup of hot chocolate. Lovely, Teun was also enjoying, he is not that fast embarrassed.

Zaterdagavond hadden we een verjaardag van het zoontje van een vriend. Gezellig bijkletsen en genieten van de heerlijke hapjes! In mijn favoriete outfit. Leren kokerrok, alles in het zwart, simpel met een paar mooie gouden accesoires.

On Saturday night we had a birthday party of the son of a friend. Nice to chat with friends and anjoy the delicious snacks! I was wearing my favorite outfit,my style. Leather pencilskirt, all black, simple with a few golden accesories.

Zondag heeft Gerben gekookt en het was heerlijk! Als voorgerechtje coquilles op een salade en daarna varkenshaas met appelcompôtte en champignonsaus en rösti. Lekker alles zelfgemaakt, op de rösti na, zo heerlijk. Het is gewoon al zo heerlijk dat je zo aan kunt schuiven en niks hoeft te doen!

On Sunday Gerben cooked diner and it was delicious! For starters we had coquilles on a salad en after that we had pork tenderloin with applesauce and mushroom sauce and potatoepancakes. He made everything himselve( accept for the pancakes) and it was so delicious. It’s just so delicious that you can just sit down and actually having to do nothing!

I linked up with these great lady’s: The Fashion Canvas, Pink Sole, Not Dead Yet Style, A Well Styled Life, Two Peas in a Blog, Katherines Corner, Fab Find Friday, The Daily Lace, The Red Closet Diary, Happiness at midlife, High Latitude Style, The Faulous Journey, Classy Yet Trendy, Shopping my Closet  and Sydney Fashion Hunter.

 

 

27 thoughts on “MY WEEK

  1. Wanneer begint Gerben zijn eigen restaurant ???? Het ziet er weer heerlijk uit, bofkont ! En ja ook ik ben de kou en vooral het natte wel zat. Hopelijk over een klein maandje de eerste warmere dagen ?

Leave a Reply

